Výmena, vrátenie

Výmena / vrátenie tovaru v stanovenej lehote

Ako postupovať, keď zakúpený tovar chcete vrátiť?

Od kúpnej zmluvy je možné odstúpiť do 14 kalendárnych dní. *
Pre dodržanie lehoty je rozhodujúce, kedy je odstúpenie od zmluvy odoslaný. Lehota na odstúpenie sa tak považuje za zachovanú, ak spotrebiteľ v jej priebehu odošle podnikateľovi oznámenie, že od zmluvy odstupuje.
Rozbalením tovaru nezaniká právo na odstúpenie od zmluvy bez udania dôvodu. Výnimku tvorí napr. Audio a video nosiče.
Zákazník obdrží späť svoje peniaze najneskôr do 14 kalendárnych dní od odstúpenia od zmluvy a vrátenie tovaru podnikateľmi.
Ku vrátenému tovaru odporúčame vždy priložiť nákupný doklad, ktorý potvrdí, že ste tovar zakúpili u nás a uľahčí nám identifikáciu daného tovaru a požiadavke.

Aké dokumenty priložiť k vrátenému tovaru?

Formulár pre vrátenie tovaru: vrátenie
Formulár pre výmenu tovaru: Výmena
Kópiu nákupného dokladu (faktúra)

* V prípade, že ste spotrebiteľ, máte podľa § 1829 ods. 1 Občianskeho zákonníka právo zakúpený tovar vrátiť bez udania dôvodu, a to do 14 kalendárnych dní od dátumu prevzatia tovaru.

V prípade, že nie ste spotrebiteľ, teda tovar nakupujete v rámci svojej obchodnej alebo podnikateľskej činnosti (o čom rozhoduje uvedenia IČO na nákupnom doklade), právo na odstúpenie Vám nevzniká, pretože obchodný zákonník túto možnosť neuvádza.

Kde a ako tovar vracať / vymieňať

Tovar, ktorý Vám z akéhokoľvek dôvodu nevyhovuje zasielajte na adresu:

BestArmy
Oldřichovice 1002
Třinec 73961
Tel .: +420 601 546 793

Tiež prosíme aby v zásielke bolo zreteľne uvedené či tovar vraciate alebo vymieňate!

Vrátený tovar prosíme dobre zabaľte, aby nedošlo k jeho poškodeniu počas prepravy.

Prosíme, uveďte tovar pokiaľ možno do pôvodného stavu, predídete tým možnému zníženiu vrátenej sumy o náklady vynaložené na uvedenie tovaru do pôvodného stavu.

Peniaze za tovar Vám zašleme na Váš bankový účet čo najskôr, najneskôr do 14 dní od doručenia tovaru na naše reklamačné oddelenie. Náklady na vrátenie tovaru sú v tomto prípade na strane kupujúceho.

Bližšie informácie o tom, ako máte postupovať v prípade reklamácie, nájdete TU.